عشقولانه *عشق خاموش

عشق یاخیانت تنفر یا دوست داشتن

عشقولانه *عشق خاموش

عشق یاخیانت تنفر یا دوست داشتن

درد دل باشما

 سلام 

اول از همه بگذارید که شعری که در پادگان گفتم برایتان بر روی 

 وبلاگ بگذارم وشما هم با خواندن وارسال نظر من را خوشحال کنید

نوشتم با صدائی از برگ انگور

شدم سرباز گشتم از وطن دور

بسوزد انکه سربازی بنا کرد

جفا بر ما نکرد بر دختران کرد

نگو شیروان بگو دروازه غم

نگهبانی زیادو مرخصیش کم

به خود گفتم که این طبل نظام است

دو سال شخصی گری بر من حرام است

اه به صف کردن .تراشیدن سرم را

لباس سربازی کردن تنم را

لباس سربازان فانسخه داره

دل سرباز همیشه غصه داره

گروهبانان مرا بیچاره کردن

لباس شخصیم را پاره کردن

بمیرد انکه غربت را بنا کرد

دلان مادران را چشم به راه کرد

چرا مادر مرا 20 ساله کردی

میون پادگان اواره کردی

زوقتی خورم من سیب زمینی

شدم سرباز نیروی زمینی

الهی شیروان که خاکت شور زار است

غذای پادگانت زهر مار است

خیال کردم که سربازی دو سال است

ندونستم که عمر یه جون است

خوب اینم شعر ولی جون مادرت نظر بده

حال سر صبح از خواب بیدار شدم وعقلم به جائی خطور نمیده

که چه چیزی برای شما در وبلاگ بنویسم فقط رو حسابی که به شماعلاقه داشتم

از خواب بیدار شدم تا کمی درددل کنم چون شاید تا ۲۰ روز دیگر نباشم

بگذراید باز هم کمی حرف دل بنویسم

بگذارید که از عشق و از جامعه عاشقی بنویسم

بگذارید از مردو از نامرد بنویسم

کاش می شد قلب اونیکه دوست داشتی بدست بیاری کاش تموم دوستی ها تو یه خنده خلاصه نمی شد تا الان باعث بشه از من جدا باشی اصلا این جوری بگم کاش به کسی که دوسش داری بتونی بهش بگی دوست دارم لازم نباشه بشینی تا که اون بیاد از جلوت رد بشه یه خنده کنه تو رو دیونه کنه بد براحتی بزاره بره

وندونه با دل تو چی کرده فقط بدونه یه خنده برا رفاقت ها بسه

اگه کمی به من فکر کرده بودی دیگه الان لازم نبود تو یه جا باشی من جای دیگر

نمی دونم دیگه چی بگم بیشتر از این گفتن حرمتش و میاره پائین

بیشتر گفتن امکان داره خاطرات خوش رو هم از بین ببره

کاش قلبت مرا درک می کرد

خنده ای از ته دل به من هدیه نمی کرد

کاش هیچ وقت خنده بر من تو نمی کردی

دل دیوانه را عاشق نمی کردی

کنم گریه برایت"" که شاید بیرون رود مهرت زقلبم

ولی بازم تو دریادم:: نمی اید کمی خوابم

               

   خیانت در عشق قشنگ نگاه کن به عکس

 کاش از اول یا خنده نمی کردی ویا یه دل نه صد دل من را عاشق نمی کردی

وولش غربت وتنهائی بد دردی که من کشیدم و زمن از ان دگر مپرس

من تمام حرفای دل رو به صورت شعری در می اورم حالا شاید

وزن وقیدوقافیه نداشته باشه ولی حرفه دل ومی گن هر چه از دل برون اید خوش اید

این شعر تقدیم به بی کس های عاشق

حرف قشنگی بود نه بی کس های عاشق

در این ظلمت شب که یاور نداری

در این دنیا که امیدی نداری

دلت و باید به چی خوش بکنی

پیش کی؟ اون به کی هدیه کنی

روزا رو باید یه جوری شب کنی

دلت به چه بهونه سر گرم بکنی

برای سبک شدن دل پر خونت باید

اشگت و از ته دل به کی هدیه کنی

                  جون هر کی دوست داری نظر بده حداقل ما امیدوار باشیم

نظرات 33 + ارسال نظر
آدینه بوک دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 06:18 http://www.adinehbook.com

سلام. به فروشگاه اینترنتی کتاب و CD آدینه بوک با تحویل رایگان هم سر بزنید.

شکوفه دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 18:09

[ بدون نام ] شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:29

دستتون درد نکنه واقعا مهشره

مهدی استقلالی یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:48 http://www.sedayemashregh.blogfa.com

سلام من الان تو روم بودم
وبلاگ زیبایی دارید به منم سر بزنید
بای

النا یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:37 http://www.tirangirl.blogfa.com

سلام
چطوری؟
موزیکت عالیه
من چون خطاطم از قالبت خیلی خوشم اومد
به منم سر بزن
بای بای

حمیدرضا یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:58 http://soltaneeshg.blogfa.com

سلام.محسن جان وبلاگ خوبی طراحی کردی تبریک میگم .امید وارم همیشه موفق باشی.

بهانه یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 16:27 http://www.bahanehaye-asheghane.blogfa.com

سلام اقا محسن
منم بهانه
خوبی سربازی چی شد؟
اون شعرت و خوندم اگه بگم گریم گرفت باور میکنی؟
چون یادم اومد به اون موقع که داداشم سرباز بود
اخیییییییی دلم گرفته دلم میخواد درد دل کنم؟
خدا؟خدا

بهاره دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:18

سلام چطوری؟
قشنگ بود موفق باشی امیدوارم بهتر بشه .

در این دنیا کسی محرم اسرار کسی نیست
ما تجربه کردیم کسی یار کسی نیست.
اینم برای شما!

میترا دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:16

سلام
وبلاگت خیلی جلبه
من هم میخواهم برای عشقم یه تکه بگم
مسعودم عزیزم
وقتی داره بارون میاد
هر اندازه تونستی قطرههای بارون بگیری تو منو دوست داری
و هرچی که نتونستی من تورو عزیزم
محسن خان تو همه کارهات ارزوی موفقیت برات دارم

بهمن سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:49 http://fere3r3er

خوبه افرین

شیدا شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 00:53

سلام خوب هستید بچه ها
جالب بود

مینا یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 17:43 http://www.donyaye67iha.blogfa.com

نصیحت = کسی رو که دوست داری هیچ وقت بهش زیاد نگو دوست دارم چون میذاره میره
1 خواهش = همیشه عاشق باش
1 آرزو = همیشه خوش باشی
1 دروغ = خیلی بدی
1 حقیقت = بی وفایی خیلی زیاد شده
1 رویا = 2 تا عاشق به هم رسیدن
ببخشید نظرات پوچ خودم رو نوشتم

مهذی دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 19:54

به نظر من که چیز خوبیه امیدوارم از این بهتر بشه بای

یاشار سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:58 http://www.yashar2fane2005.blogfa.com

سلام
محسن جان وبلاگ بسیار جالبی داری
امیدوارم همیشه موفق باشی
به من هم سر بزن

mehdi چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 20:20

kheli khob ast.aferin

سودا و رامین چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 16:18

yoordom_yoovam_azerbayjanim ادیمون ممنون خوب بود اگر این بوترها بزارن اذیت می کنن نمی ذارن بیشتر استفاده کنیم اگه میشه آنتی بوت بزار دانلود کنیم ممنون از شعرات بعد تو پی ام ۱ ادرس دیگه بود ما پورکسی نداریم نتونستیم بریم در هر حال تشکر از سایتت bye

مریم جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 23:36

مزده ای دل که مسیحا نفسی می آید که ز انفاس خوشش بوی کسی می آید

سارا شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 14:00

واقاْ محشره دستون درد نکنه
خیلی خوشم اومد

یه دوست یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 21:35 http://http:/YAR)BLOGSKY

خیلی خوب بود

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:42

سلام خوبه اما چرا انقد آشفته ای ؟ دنیا که به آخر نرسیده

علی شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 00:31 http://www.sheved.blogfa.com

بسیار بسیار وبلاگ قشنگی داری
خدا بگم چی کارت کنه منو هم عاشق کردی.
شعر سربازیتم خیلی شاهکاره دارم حفظش میکنم منم ۱ ماهه دیگه بخونمش.

سمیه چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 18:44

سلام محسن جان وبلاگ شما خیلی محشره امیدوارم همیشه موفق باشی من در عشقم شکست خوردم از شعرهایت خوشم اومد ممنون خدانگهدار

سونیا دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 14:09

سلام محسن
وبلاگ با مزه وجالبی داری اخی چقدر تو هم دردل داری خداکنه تو هم یه روز به تمام ارزوهات برسی به امید انروز
برای سربازیتم نگران نباش با همه تلخیاش این نیز بگذرد.اینم یه خاطره ایه که بعدها ازش به خوبی یاد میکنی.همواره موفق باشید

مهیاس جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:24

سلام
خیلی باحالی واقعا قشنگه مخصوصا عشق خودت وقتی خوندم گریم گرفت

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 18:28

خیلی بی جنبه ای خیلی انی خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بی شخصیتی

لیلا یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 19:34

merC az webloge khoobetoon

مریم سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 21:44

سلام اقا محسن من امید وارت میکنم.خیلی وقته بهت زنگ نزدم چون سرم شلوغ بود اما چند وقتی هست که مدرسه نرفتم و۲هفته از مدرسه اخراج شدم .....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................****ilove you دوستت دارم

هانی سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 19:04

سلام محسن خان
وبلاگ توپی داری پسر
سلامت باشی

لیلا دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 19:07

سلام خوبی؟

مهتاب جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:36 http://mahtab-1368.blogfa.com

سلااااااااااام گلم وبلاگت خیلی قشنگه بهت تبریک میگم

موفق باشی عزیزم

فائزه پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:39

سلام محسن جان وبلاگت خیلی قشنگ هست .یه نصیحت می کنم بهت /هیچ وقت عاشق نشو چون همیشه گول می خوری ..منم عرفان راخیلی دوست دارم اما............................. دوستت دارم.بای

elham سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:57 http://75-4-11

سلامم بهتر از این نمیشه از بعضی مطلبات کپی کردم ناراحت نشو تو هم برو از مال من کپی کنباشهههههههههههههه بازم مرسی

علی پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 23:27

سلام وبلاگت خیلی قشنگ بود مخصوصه عکس بالات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد