عشقولانه *عشق خاموش

عشق یاخیانت تنفر یا دوست داشتن

عشقولانه *عشق خاموش

عشق یاخیانت تنفر یا دوست داشتن

دوست خوبم خدا

با دیدگانی تار... می نویسم... برای تو و برای دل این دل تنگ و تنها... امروز تنهاتر از هر زمان دیگری هستم.....

تو هستی!.... در تار و پود لحظاتم.... اما...

اما..... سهم من از این دنیای رنگی همیشه تنهایی بوده..چشمانم را از من مگیر... بگذار تا جان دارم برای تو بنویسم... برای تو و از تو !.... تویی که مهربانترینی...

خدایا !..........دریاب حال مرا که.... از وصف حالم عاجزم.... و خسته....

دریاب مرا ! این بنده ی سراسر بغض و حسرت را....

صبر !.... صبر را به من هدیه کن!

خدایا !...بگذار دست یابم به هر آنچه که دلم با او آرام میگیرد... و مگذار! تو را قسم به خداییت مگذار گناه کنم....

خدایا! مواظبم باش!مواظب این روح بی قرار و تنهایم باش!

خدای مهربانم ای بی کران نازنین!... عاشقم بر تو و هر آنچه که به من هدیه می کنی!

بهترین ها را به قلب بی قرار و تنهایم هدیه کن... ای قدرتمند بی نهایت کریم.

دوستت دارم ای مهربان... تو را سپاس برای همه ی رحمت هایت...

با من بمان....خدا.... با من که تنها تو نگهدار منی! به تو و محبت و مهر و هدایتت نیازی مبرم و عمیق دارم

خدایا به تونیاز دارم واز اعماق وجودم تو را صدا میزنم.. 

ودر اخر خدای من ...من در حق همه دعا میکنم وخدا کند که همه هم در قبال من ..که از این امتحان ومریضی سخت سربلند بیرون بیایم...؟آمین یارب العالمین

محسن سمیع زاده

نظرات 7 + ارسال نظر
علی جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:44

خیلی جالب بود و من احساس کردم متن من است.

آتوسا یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 http://alisoon.blogfa.com

خواهر کوچکم از من پرسید پنج وارانه چه معنا دارد؟
من به او خندیدم
گفت روی دیوار درختان دیدم
آنقدر خنده برم داشت که طفلک ترسید
لحظه ای حیرت زده غمگین گفت
دیروز دیدم مجنون پسر همسایه پنج وارانه به لیلا داده
بغلش کردم و بوسیدم و گفتم
بعد ها وقت باریدن بی وقفه ی درد
سفق کوتاه دلت غم خم کرد
بی گمان میفهمی پنج وارانه چه معنا دارد...


راستی تو میدونی پنج وارونه چه معنایی داره؟؟؟؟؟؟؟
سلام خوبی؟؟؟؟؟
دیگه سر نمیزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دلم برای یکی تنگ شده بود اما نمیدونستم کیه.حالا که این متن رو نوشتم احساس کردم خیلی خالی شدم فکر کنم این دل من برای تو تنگ شده بود.
منتظرت هستم محسن عزیز

آتوسا یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 http://alisoon.blogfa.com

خواهر کوچکم از من پرسید پنج وارانه چه معنا دارد؟
من به او خندیدم
گفت روی دیوار درختان دیدم
آنقدر خنده برم داشت که طفلک ترسید
لحظه ای حیرت زده غمگین گفت
دیروز دیدم مجنون پسر همسایه پنج وارانه به لیلا داده
بغلش کردم و بوسیدم و گفتم
بعد ها وقت باریدن بی وقفه ی درد
سفق کوتاه دلت غم خم کرد
بی گمان میفهمی پنج وارانه چه معنا دارد...


راستی تو میدونی پنج وارونه چه معنایی داره؟؟؟؟؟؟؟
سلام خوبی؟؟؟؟؟
دیگه سر نمیزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دلم برای یکی تنگ شده بود اما نمیدونستم کیه.حالا که این متن رو نوشتم احساس کردم خیلی خالی شدم فکر کنم این دل من برای تو تنگ شده بود.
منتظرت هستم محسن عزیز

پرستو یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 19:59 http://www.parastoon.blogfa.com

سلام دوست خوبم ممنون که سر زدی

امروز در چه حالی؟؟؟ یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:52 http://www.shabayebahal.blogfa.com

سلام
ممنون بابت نظرت...خودت نوشته بودی؟خیلی خوب بود.منم حس میکنم حرفای دلم خیلی شبیه حرفایی بود که اینجا نوشته بودی..
به خصوص اونجاش که از خدا خواسته بودی نذاره گناه کنی!!!

فاطمه جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:17

سلام. متنتون خیلی زیبا بود. زبان دل من بود. خدا انشااله گره از مشکلات همه باز کنه.

فاطمه جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:19

آیا شما واقعا سرطان روده دارید؟ خدا انشاله همه بیماران رو شفا بده.
در ضمن داستان علاقه شما رو به آن دو خانم رو خوندم یک کم با ارادتتون نسبت به آقا امام حسین فکر نمی کنین....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد