عشقولانه *عشق خاموش

عشق یاخیانت تنفر یا دوست داشتن

عشقولانه *عشق خاموش

عشق یاخیانت تنفر یا دوست داشتن

بنویس

بنویس ای قلم مشکی غمگین بنویس   بنویس از غم این سینه سنگین بنویس 

بنویس ای قلم قرمز من از دل خون       بنویس لیلی ما خسته شده از مجنون

بنویس کاسه مارا نشکسته لیلی         جای کاسه دل ما را بشکسته لیلی

بنویس ای قلم زرد پریشانی من           بنویس از دل واز عشق پشیمانی من

بنویس امده پاییز به باغ دل من       دوری از فصل بهار است همه مشکل من

اسمان را قلم ابی من زیبا کرد            صفحه بعد مرا موج زد و دریا کرد

قلم سبز کجای چرا گمشده ای      نکند غرق در این موج تلاطم شده ای

صفحه بعد سفید است ننویسد چیزی    گه زمستان برسد اخر هر پاییزی

دفترم فصل زمستان شدوتا پایان رفت   قلم سبز که گم شد زوجودم جان رفت


نظر بذارید در مورد شعر اگه نظرا خوب باشه شعرا دیگه هم میذارم.محسن سمیع زاده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد