عشقولانه *عشق خاموش

عشق یاخیانت تنفر یا دوست داشتن

عشقولانه *عشق خاموش

عشق یاخیانت تنفر یا دوست داشتن

یا امام رضا

وقتی که میزند ان نقاره خانه ات.گویا که مست تو میشود ان دلداده ات

وقتی که میرسد ان نغمه رضابرگوش..گویا که معتکف شده این دل به خانه ات

بوی گلاب حرم بوی عرش خداست..این عرش خدا همان سنگ فرش رضاست



دل شکستم و میخوام به گنبدت هدیه کنم

تو تکیه گاه عالمی میخوام بهت تکیه کنم

نگاهت قشنگ و زیباست مثل اون کبوترا

منم اقا دوست دارم تو حرمت گریه کنم

به صفای کفترات یه مشت گندم خریدم

تا به من بالی بدن گنبدت و دور بزنم

ضامن اهو شدی  و ضامن کبوترات

یعنی من جا ندارم ما بین اون کبوترات

بیا اقا تو بخر خوب و بدو از یکنار

مگه ما دل نداریم بشیم فدات با نوکرات

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد