عشقولانه *عشق خاموش

عشق یاخیانت تنفر یا دوست داشتن

عشقولانه *عشق خاموش

عشق یاخیانت تنفر یا دوست داشتن

حضرت مهدی

:"دلم گرفته بود بچه ها که اول نشستم از تنهائی مطالبی را گفتم که یادم اومد که واقعا تنها نیستم بلکه یکی هست که نظاره گر من است وبه خاطرکارهایم چقدر دلش از دستم خون است برای همین فکر وعقل ودلم را روانه اقا کردم که مطلب پائین حاصلش شد درست است که بند وقافیه ندارد ولی گویند حرفی که از دل برون اید خوشست حالا اگه نظری دارید به من بدید کاری خوبی کردم اصلا در وبلاگم استفاده کردم یا نه یا حرمت شکنیست واز تو وبلاگ حذفش کنم

      یه روزی میاد من و پیدا کنه      *******      من و از بین بدا جدا کنه

      بگه این سینه زن وگریه کنه      *******      من و از بی راهی ها جدا کنه

یاابن العسکری

میگم تا که دلم اروم بشه         غرق وسوزو آه میشم تا که خریدارم بشه

میگن اقام مهربنه" نوکرا رو می خره             پس می رم دعا کنم تا که خریدارم بشه

مگه ما دل نداریم اقا مون و صدا کنیم             یاابن العسکری بگیم درددامون دوا کینم

مگه ما ارزوی کرببلا رو نداریم****            با یه مهدی گفتنم کرببلا رو بخریم

بیائید همه با هم دعا کنیم ********            برای ظهور اون توی قنوت دعا کنیم

از خدا طلب کنیم مهدی بیاد *******            تا که ما مهدیمون و نگاه کنیم

اگه اقا مون بیاد دیگه گدا ما نداریم **            دیگه حرفی به نام ظلم وفسادم نداریم

خدا کنه که زود بیاد دردامون بهش بگیم          خدا کنه نمیریم ومهدیمون نگاه کنیم

من خودم خوب می دونم که ادم گناهکارم      از همه مونده تر و از کاروان جا مونده ام

ولی مهدی رو قسم می دم به جونه مادرش       بگذره گناه من به حق خونه مادرش

میگن وقتی اون میاد اباد میشه باغ فدک          پر از سبزه وگل میوه میشه باغ فدک

ای کاش دلها آنقدر پاک و خالص بودند که دعا ها قبل از پایین آمدن دست ها مستجاب می شد ای کاش آسمان حرف کویر را می فهمید و اشک خود را نثار گونه های خشک کویر می کرد ای کاش واژه حقیقت آنقدر با لبها صمیمی بود که برای بیان کردن آن نیازی به شهامت نبود و ای کاش مهتاب با کوچه های تاریک آشنا بود و ای کاش بهار آنقدر مهربان بود که باغ را به دست خزان نمی سپرد ای کاش دوستی به قدر ی حرمت داشت که شکستنش به این زودی ها رخ نمیداد -ای کاش کسی درد دل مارو می فهمید به این راحتی ها مارو از خودش نمی رنجود-کاش می شد واسه حوس رفاقت ها رو نفروخت  

    تقدیم به او که هر چه دارم ز اوست

می خوام برم به جمکران..به پیش مهدی زمان

می خوام برم به پیش اون..تا که کنم وفا به اون

اخه دیگه این زمونه ...اصلا وفائی نداره

برای دیدن اقا..چشای ما سو نداره

می خوام برم گریه کنم .. به پیش او زجه زنم

تا که دلش بسوزه و..برای من دعا کنه

وقتی به فکر من باشه .. برام کمی دعا کنه

مطمئنم که این دله ..همش به عشقش می تپه

بازم می گم ای اقا جون..دوست دارم قد جهون

به من لیاقتی بده... شوم سگ شاه جهون

خدا من وافریده...تا که غلامیت وکنم

شبهای جمعه تو حرم..گریه کنان دعات کنم

درست این بیتای من ...اصلا با هم جور نمی شن

ولی بگم حرفه دله..مهم نیست هم قافیه شن


سعی کن چیزی را که دوست داری به دست بیاوری ،
وگرنه مجبور خواهی شد چیزی را که بدست آورده ای دوست داشته باشی

نظرات 33 + ارسال نظر
محسن دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:40 http://www.century21.blogsky.com/

سلام امیدوارم که حالتون خوب باشه ، وبلاگ بسیار خوبی دارید خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم .

بهانه دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:28 http://WWW.BAHANEHAYE-ASHEGHANE.BLOGFA.COM

سلام محسن اقا
ببین شعرت خیلی زیباست
چرا به من سر نمیزی
منم بهانه
من نمیتونم برات زنگ زنم
برام اف بزار بگو در ضمن تو وبلاگم خواستی نظر بدی در مورد زنگ چیزی ننویس
قربونت بای
برام اف بزار

آزاده دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 13:31

خیلی خوشم اومد
می خواستم فردا برم چون وقت نداشتم ولی اومدم
آهنگ متنتم خیلی قشنگ
البته من وبلاگ ندارم ولی به ویلاگها سر میزنم

نیوشا سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 14:08

سلام امیدوارم که موفق باشی از وبلاگت خیلی خوشم اومد خسته نباشی

!-احمد-! جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:46 http://www.ahmad-rahi.mihanblog.com

سلام
حاج محسن

شعر جالب و خوبی یه

اما
سعی کنی برا خودت نگه داری بسیار بهتر می باشد! lol:

یا حق

مینا یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 15:55 http://www.donyaye67iha.blogfa.com

تفاوتهای خون و اشک 1.خون قرمزه رنگه عشقه ، اشک بیرنگه درد عشقه . 2.خون وقتی میاد بیرون میسوزه اما اشک اول میسوزه بعد بیرون میاد. 3.خون مال زخم جسمه ولی اشک مال زخم روحه. 4.جای زخم خون خوب میشه ولی مال اشک خوب نمیشه. 5.خون همیشه مال درد و غمه ولی اشک بعضی وقتا مال خوشحالیه. 6.جلوی خون و میشه گرفت ولی اشک رو نه .
آقا محسن من برای وبلاگ های شما نظر دادم ولی شما...
به ما هم سر بزن

آرزو دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:44

بابا تو چیکار کردی خیلی محشره مرسی

موفق باشی بای

رضا پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:47 http://www.love_love_love.persianblog.com

سلام.وب باحالی داری....بازم به من سر بزن.....

یه آشنا سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:56 http://www.zafar.blogfa.com

سلام
بابا از شما که فقط دخترا سر می زنه
از من هم سه سری بزن
تشکر
بای

فاطمه سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:24 http://www.sazgar64.blogfa.com

سلام
وبلاگ خیلی جالبی داری
مطالبش خیلی خوبه
موفق باشی
قربونت

سحر جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:03 http://http://www.kahkeshan.blogfa.com/

سلام...وب زیبایی دارین..موفق باشین

احمد رضا شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 23:49

سلام من حرف برای گفتن زیاد دارم ولی اول یکی به من بگه چه جوری میشه از امام یازدهم که مختوم النسل بوده کسی بنام مهدی بدنیا بیاد به خدا گریم میگیره وقتی که می بینم ما ایرانیا که یه روزی {قبل از ورود اسلام} با دین زرتشت خدارو واقا قبول داشتیم ولی حالا با این دین من دراوردی داریم بیراهه میریم افسوس خدا حافظ

مسعود شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 23:54 http://sokhan-asheghan.blogfa.com

سلام
تبریک میگم وب بسیار جالبی دارید
و برای شما آرزوی موفقیت می کنم
امید وار که همیشه موفق باشید

mehdi یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:06

kheli khob ast .movefegh bashi

یاسمن یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:15

سلام دستت درد نکنه واقعا وبلاگ قشنگی داری
انشاالله موفق باشی
کاش وبلاگ منم به این قشنگی میشد
زنده باشی و موفق
قربانت یاسمن

مهدی یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 16:12

واقعا خسته نباشی بسیار زیبا بود
امید وارم که از حرفهای بعضیها دلسرد نشی
شعرت خیلی زیبا بود
من که موقع خوندن اشکم در اومد.. یک شعرم برات از مرحوم
اقاسی می نویسم امید وارم ازش استفاده کنی

خبر امد خبری در راه است ...خبر امد خبری در راه است
سرخوش ان دل که از ان اگاه است
شاید این جمعه بیاید. شاید پرده از چهره گشاید .شاید

آیدا یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 18:01 http://ayda16.blogsky.com

سلام. خوبی؟
مرسی اومدی پیشم . خوشحال شدم. وب خوبی داری.
موفق باشی.

سارا دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:29 http://www.sara-music.blogsky.com

سلام.
وبلاگت بد نیست.
در کل خوبه.
موفق باشی.
به منم سر بزن.واست آفلاین گذاشتم.
www.sara-music.blogsky.com

هانیه شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 18:18 http://setareyerooz.mihanblo

سلام
مطالبتو خوندم بد نبود
جالب بود
به کلبه تنهایی منم سر بزن

دختری از مشرق آرزوها یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:19 http://formyramin.blogsky.com/

جلسه محاکمه عشق بود و قاضی عقل،و عشق محکوم بود به تبعید به دورترین نقطه ی مغز یعنی فراموشی،قلب تقاضای عفو عشق را داشت ولی همه اعضا با او

مخالف بودند قلب شروع کرد به طرفداری از عشق ...
آهای چشم مگر تو نبودی که هر روز آرزوی شنیدن صدایش را داشتی؟!
ای گوش مگر تو نبودی که در آرزوی شنیدن صدایش بودی ؟!
وشما پاها که همیشه رفتن به سویش بودید
حالا چرا اینچنین با او مخالفید؟
همه اعضا روی برگرداندند و به نشانه اعتراض جلسه را ترک کردند،تنها عقل و قلب در جلسه ماندند
عقل گفت:دیدی قلب همه از عشق بیزارند؟! ولی متحیرم با وجودی که عشق بیشتر از همه تورا آزرده چرا هنوز از او حمایت میکنی!؟
قلب نالید و گفت:من با وجود عشق دیگر نخواهم بود و تنها تکه گوشتی هستم که هر ثانیه کار ثانیه قبل را تکرار میکند و فقط با عشق میتوانم یک قلبی واقعی

باشم...
******************************************
سلام دوست عزیز. ممنون که به من سر زدین. من اکثر پست های بلاگتون رو خوندم. شعرهاتون هم زیبان. البته شاید بعضی هاشون نیاز به کار بیشتری روی وزن و آهنگ داشته باشن. اما سادگی و اینکه از دل نوشته میشن به دلنشین بودنشون کمک می کنه. راستش من از اون شعری که تو پادگان گفتید بیشتر خوشم اومد. با آرزوی تموم شدن این روزها و شادی و خوشبختیتون.
در ضمن با تبادل لینک هم موافقم. من لینک بلاگ شما رو گذاشتم

من هم آپ هستم
یا علی

سمیه جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:21

سلام علیکم. خسته نباشین . ایام فاطمیه رو بهتون تسلیت می گم . وبلاگتون خیلی جالب شده امیدوارم بیشتر از این در کارتون موفق بشین . راستش من هم به آقا امام زمان ارادت دارم منتها وقتی اشعار شما رو می خونم به ارادت شما حسودیم میشه . پس خاضعانه ازتون التماس دعا دارم .
یا حق

مهین پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 17:55 http://ht

سلام .شعر قشنگیه .خیلی دوست داشتنی هستی فدات

فریبا جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:39

وبلاگ خوبی ساختی مخصوصا که ذوق هنری داری شعر میگی

مینا شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:07

سلام گل کاشتی الیه انشاالله اقا خودش کمکت باشه از شما یه خواهش دارم برام وبلاک زدن یاد بدین ممنون خسته نباشین بای

faeze جمعه 24 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 20:45

salam mohsen jan
kheili ali bud
hamishe movafagh bashi
bye

فرشته سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 13:34 http://www.loci.blogfa.com

سلام.......
خوبی؟
نیستی؟خوب چیکار کنم؟
فردا ساعت یک ربع به دو بیا همون جا...
یعنی چهار شنبه...
بیای....
اینقدر حرفاتو ضایع نزن...توروخدا...

حق وعدالت چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:01

سلام دوست خوبم. اکنون شما در معرض یک انتخاب سرنوشت ساز قرار گرفته ای. می دانی که ما وظیفه داریم همواره رهنمودهای مقام عظمای ولایت را در اقدامات خود مد نظر داشته باشیم. اطاعت از ولایت فقیه در زمان ما همانند اطاعت از رسول خدا و ائمه معصومین در زمان حضورشان، بر ما واجب شرعی است. مقام معظم رهبری تا کنون بارها آقای احمدی نژاد را با القابی بزرگ مانند شجاع - خدمتگذار - مردمی - دلسوز و... ستوده اند که چنین تعبیراتی را نسبت به رئیس جمهور های گذشته نداشته اند و این نشان از رضایت بی سابقه رهبر عزیز انقلاب از آقای احمدی نژاد دارد. دشمنان روسیاه نظام جمهوری اسلامی در سالهای گذشته، بیشترین میزان حمایت خود را از خ.ا.ت.م.ی و بیشترین میزان دشمنی و تهمت خود را نسبت به آقای احمدی نژاد روا داشته اند. آنها که خیر ما را نمی خواهند. آنها آرزوی نابودی و سلطه بر ایران را دارند. پس نتیجه می گیریم که دشمنان ما از کسی حمایت می کنند که در جهت تضعیف و وابسته ساختن ایران اقدام کند (یعنی خ.ا.ت.م.ی) و با کسی مخالف و دشمنند که در جهت قدرتمند و مستقل ساختن ما حرکت و تلاش کند (یعنی آقای احمدی نژاد). به نظر من رای دادن به اصلاح طلبان با توجه به سوابق تیره و شرم آوری که در مدت هشت سال داشته اند، گناهی بس بزرگ و نابخشودنی است. چرا نابخشودنی؟ زیرا خداوند گناه حق الناس را نمی بخشد و رای دادن ما به مدعیان اصلاحات ( یعنی خ.ا.ت.م.ی و کروبی و میر حسین موسوی و...) ظلم به ملت ایران است و تا مردم ایران نبخشند، ما از بند این گناه بزرگ رهایی نخواهیم یافت و اگر مردم ببخشند که نمی بخشند، شهدایی که تمام هستی خود را برای حفظ استقلال - آزادی و حکومت اسلامی در این کشور فدا کردند از این گناه و خیانت بزرگ نخواهند گذشت. امید که همه در این انتخابات سرنوشت ساز با رای دادن به آقای احمدی نژاد از این آزمون بزرگ سربلند بیرون بیاییم و قلب امام زمان را با این انتخاب درست و به جا شاد نماییم. الهی آمین

منتظران مهدی سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 00:36 http://zohoor1.blogfa.com/

سلام دوست عزیز عالی بود

مریم سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 21:33

سلام من همون دوست بی بفا هستم شاید نشناسی ولی وبلاگت حرف نداره.راستی با اجازتون عکستون رو چاپ کردم

یه غریبه یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 15:34

سلام خوب بود موفق وسربلندباشیدبازم به کارتون ادامه بدید خیلی روحیه ی لطیفی دارید امیدوارم همیشه بهتراز قبل باشید ممنون.

nahid پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 15:54 http://khodaya1373.parsiblog.com

سلام دوست عزیز وب خوبی داری موفق باشی خوشحال میشم به وب منم سر بزنی

فرشته آسمونی پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 http://www.arezooyeasmani.mihanblog.com

خداوندا تو خیلی بزرگی و من خیلی کوچک ولی جالب اینجاست .... تو به این بزرگی من کوچک را فراموش نمیکنی ولی من به این کوچکی گاهی تو را فراموش می کنم . . . وتو چقدر ستارالعیوبی چرا که برای گناهانمان وزن نگذاشتی چون اگر گناه وزن داشت؛ هیچ کس را توان آن نبود که قدمی بردارد خیلی ها از کوله بار سنگین خویش ناله میکردند



زندگی زیباست زشتی‌های آن تقصیر ماست،زشتی های آن مال خدا فراموشی های ماست
در مسیرش هرچه نازیباست آن تدبیر ماست!
زندگی آب روانی است روان می‌گذرد... آنچه تقدیر من و توست همان می‌گذرد


زندگی هنر نقاشی کردن است بدون استفاده از پاک کن سعی کن همیشه طوری زندگی کنی که وقتی به گذشته برمیگردی نیازی به پاک کن نداشته باشی. پس خداوندا به من زندگی عطا کن تا در لحظه مرگ بر بیهودگی لحظه ای که گذشت سوگوار نباشم


فردا یک راز است برایش برنامه ریزی کن اما نگران نباش.
دیروز یک خاطره بود لطفاً حسرتش را نخور.
ولی امروز یک هدیه است. پس قدرش را بدان . . .



اگرانسانها می‌دانستید، یک محکوم به مرگ، چقدر در آرزوی بازگشت به زندگی است
آنگاه قدر روزهایی را که با غم و اندوه و نگرانی و بدخلقی می‌گذرانید، می‌دانستید




هفتدهمین صبح از قشنگ ترین لحظات زندگیت بخیر باشه
یک روز دیگه هم از قشنگ ترین ماه های سال زندگیت گذشت
امیدوارم از امروزی که هنوز زنده ای
از امروز که خدا بهت هدیه داده رو
از ثانیه ثانیه هاش استفاده کنی
در راه کسب علم و معرفت و بندگی خدا
لحظاته زندگیت رو بگذرانی

helen یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:14

خیلی متن با حال بود در کت می کنم
منم 2سال پیش شکست عشقی خوردم خیلی داغون شدم ضربه ی شدیدید بهم وارد شد داغون داغون شدم اگه خاستی یه پیامی بزاری به ایمیلم
ایمیلم همینه ولی بین 2و 6 اوووو خارجیه صفر نی خوشحال میشم بیای اونجا بدی ممنونم ازت pm

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد