عشقولانه *عشق خاموش

عشق یاخیانت تنفر یا دوست داشتن

عشقولانه *عشق خاموش

عشق یاخیانت تنفر یا دوست داشتن

عکس خودم.ودر مورد خودم

سلام . سلامی به گرمی دستانم . دستانی که از شدت دوریت. سر از کویر در آورده . سلامی به زلالی اشکانم که گونه های کویری ام را سیراب میکند . سلامی به سیاهی چشمانم که سیاهی یادت را در آن گذاشتی. سلامی به لرزانی لبانم که از اشتیاق بوسه گرفتن هنوز گرم است . سلامی به تو به تویی که نه می شناسمت و نه تورا به خاطر میاورم . بلکه از امروز تنها بودن و به کوچه خیره شدن را به خاطر میاورم . دوستش دارم و میپرستمش   

با عرض خوش امد گویی به شما دوست عزیز

من محسن ۲۵/۲/۶۵ ساله از شهر مقدس مشهد فعلا با خانواده زندگی میکنم دیپلم کامپیوتر را گرفتم وبه خواربار فروشی مشغولم

ولی بگذارید از دل شکسته ام بگویم که نامردومانی تنها گذاشتن و رفتند

این دل شکسته من خیلی پره ولی نمی خواهم سر شما رو بدرد بیارم وبه غصه های شما غصه ای اضافه کنم

فقط چند بیت در مورد این نامردومان گفته ام وبعد از خواندن نظر هم بدهید تا من با امیدی بیشتر وبلاگم را طراحی کنم

 

مگه من عاشق نبودم

مگه من تو رو همیشه

تو خاطرات نداشتم

چرا به دلم تو نا رو می زنی

قلبم ومی شکنی باز وسله مزنی

به خدا می رم پیش امام رضا نفرین کنم

ولی باز دلم نمی یاد" چون تو در یاد منی

ولی این رسمش نبود م و تنها بزاری

 محسن سمیع زاده

نظرات 19 + ارسال نظر
مرورگر.کام جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 20:17 http://www.moroorgar.com

آخرین اخبار ایران و جهان در بزرگترین آرشیو خبری در ایران. خبر+عکس. :: اخبار را در www.moroorgar.com حرفه ای بخوانید ::

حمید رضا سلطانی دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 14:26 http://abozar2000.blogfa.com

محسن جا امیدوارم که حالت خوب باشه؟این شعر رو تقدیم میکنم به محسن گل؟زندگی صحنه اب یکتای هنر مندی ماست....... هر کسی نغمه خود خواندو از صحنه رود....... صحنه پیوسته به جاست...... خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد؟وب لاگ جالبی داری؟موفق باشی...

[ بدون نام ] شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:32

بهتون تبریک میگم اقا محسن

یاشار یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 00:26

سلام
امید وارم حالت خوب باشه
این وبلاگ من را یاد وبلاگ های پرشین بلاگ میندازه
ولی این وبلاگ می تونه بهتر از اون باشه با این که دیپلم کامپیوتر داری ولی خوب تونستی وبلاگتو جم کنی
چند تا نکته بر اساس تجربه می گم
۱ . فونت وبلاگ تو عوض کن
۲ . می گن اگه کاری را شروع کردی تمامش کن اما من می گم این نوع کارا را نباید تمام کرد
چون واقعا ارزش داره
بازم بهت تبریک میگم
مواظب خودت باش
امید وارم همیشه موفق و خو ش باشی
دوستدار تو یاشار
بابای

aynaz سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:37

weblaget harf nadre hamash jalebe

امید جمعه 2 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:23

وب لاگ جالبی داری
بهت تبریک میگم
موفق باشی
دوستدار تو امید-canada

مریم پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:59

آقا محسن بهت تبریک میگم وبلاگت عالیه ازت میخام نایب زیاره باشی و پیش امام رضا برای ما هم دعا کنی که قسمت بشه ما هم باییم زیارت آقا باز هم ازت تشکر میکنم بخاطر وبلاگ قشنگت

امین سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:55 http://aminsb.blogfa.com

سلام وب خوبی داری مطالبت هم خوبه خودت هم خوبی اصلآ هر چی مشهدی هست خوبه ولی تو بهتری
تورو به خدا اگه رفتی حرم واسه من هم دعا کن
من اهل شیرازم وخیلی از امام رضادورم ولی پیش برادر امام رضا میرم (شاه چراغ)
به وبلاگ من سر بزن
واگه دلت خواست به سایت من هم بیا
این هم اسم سایت
www.khafry.com
ومیتونی در خبر نامه ما عضو بشی
بیاها
یادت نره
بای

فرشته چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 23:03 http://www.loci.blogfa.com

سلام..........
خوبی عزیز؟
ما چاکر هر چی عاشق تو دنیاست هستیم........
اما .........
فکر نکنی من دارم یه کاری میکنم که اونارو به کلی فراموش کنی و فقط به من فکر کنی .نه...فقط میگم خیلی ساده ای....
نمیتونم باور کنم دخترا این جوری باشن...
اما من نیستم....
من فرق دارم....حداقل واسه خودم....
خوشحال میشم هر چه زودتر سر بزنی....
قربونت....

[ بدون نام ] شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:04

حالم از هر چه عشق زمینی بهم میخوره چون عشقهای زمینی برای ارضای نفس است نه برای ارضای کمال نفس عشق زمانی زیباست که عاشق ومعشوق همدیگر را برای خدا بخواهند وعشقشان کمال مطلوب حق باشد

تمنا چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:49 http://www.tamannayeaftab.blogsky.com/

سلام
خودمونیم خیلی خودت رو تحویل می گیری ها
به روزم منتظر نظرت هستم

هلاله سیامند یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 18:22

سلام محسن عزیز .....هم خوبه هم قشنگ امیدواریم موید باشی

بیش از1500مقاله و تحقیق رایگان دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:57 http://www.beheshtnet.blogfa.com

سلام دوست عزیز
پیشاپیش عیدتون مبارک
من تابه حال با121سایت ووبلاگ تبادل لینک کردم
ومی خوام اگه افتخاربدین صدوبیست ودومین وبلاگی که دروبلاگم ثبت میکنم وبلاگ شماباشه
پس لطفا اگه موافقین وبلاگ من راباعنوان::
"1500مقاله وتحقیق رایگان"
وبه آدرس:
http://www.beheshtnet.blogfa.com

لینک نماییدوسپس اطلاع دهیدتادرهمان ساعت شمارالینک کنم
ممنون
یاعلی

مریم جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 16:01

سلام وبلاگت حرف نداره خیلی باحالی............این شعر تقدیم به ...................محسن.................شاخه گلی شکسته تو دسته تو اسیرم اگه نیایی تو پیشم یه وقت دیدی میمیرم.محتاج یک نگاهتم تا جون دارم فداتم. m دوستت دارمm

سحر سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 19:07

عکست که باز نشد بچه

غزل دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 15:28

نامردی نامردی میاره بپامسی

من منظورت رو نفهمیدم غزل جان من نامردم واسه چی اخه

غریبه شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 18:59

سلام آقا محسن .از اینکه می بینم دل پر دردی داری ناراحت شدم .من نمی شناسمت ولی من هم شهری شما هستم 7 سال ازت بزرگ ترم ولی دلم مثل دل تو شکسته می دونم چی میگی درکت می کنم خیلی بهم سخت می گذره دارم دیوونه میشم کسی رو دوست داشتم از جونم بیشنر ولی ترکم کرده .. فقط می خوام بگم درسته سخته ولی کسی رو که تنهات میذاره برای همیشه از قلبت بیرون کن چون ارزشش رو نداره. بازم به وبلاگت سر میزنم موفق باشی

[ بدون نام ] یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 20:53 http://taksetarhghalbam.blogfa.com

وبلاگت عالیه

نازنین پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 18:48

سلام محسن جون. عکست خیلی قشنگه. ممنون از مطالبی که گذاشتی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد